Såg bara svart...

Oj det var ett tag sen jag skrev men har inte direkt vart vid datan så mkt på sistone tiden, rätt så upptagen man är jag. Det värsta var att jag tappade kontrollen helt och hållet idag på jobbet, hade knappt ätit nåt, tränat för hårt, sov bara 5 timmar och var helt jävla död och irriterad på allt..kunderna var otrevliga, vissa la bara på mitt öra och allt var bara emot mig så jag fick värsta depressionsattacken av något slag, brukar få det när allt bara vänder sig under vissa omständigheter men jag brukade få det mer förut under min värsta tid men då ser jag bara svart iaf...

Hinner inte skriva så mycket här för jag ska till karolinska sjukhuset, något har hänt Lins brorsa så vi ska dit och efter det så ska jag in till stan för att träffa Naelia och Max, vi ska på bio =) Ska se på transformers!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0