Semesterplanering

Nää filmen var inte såå bra som jag hade tänkt mig men den var ju rätt så okej ändå men skulle inte haft så mkt förhoppningar precis, det förstörde lite tror jag.
Vi kompenserade det hela med att dra till min bror min för han hade lagat mat och det var jag Lin mamma Fabian Arre och Sofie men hon drog efter ett tag, vi rökte iaf vattenpipa och pratade lite om allt möjligt..vi åt vattenmelon med halloumi och sen så kollade vi lite på animal planet och man lär sig så jävla mycket där..väldigt intressanta grejer som visas tycker jag =) Annars var det faktiskt en väldigt mysig och helt klart lyckad söndag!! Börjar nästan bli min favoritdag känner jag ;D

Jaa vad händer annars i mitt liv, håller ju på att planera min semester lite nu när jag ska dra till Alanya den 29e så vill jag ju åka nånstans igen, ska iväg till Prag med min älskling och det är ju det vi planerar när vi ska egentligen åka och vi fick ju inspiration av Max på jobbet att åka tåg ner dit fast då åker man först till Malmö sen till Tyskland och seeen till PRAAAG! ;D Mysig resa och då sover man ju halva resan och får även uppleva mkt på vägen samt att allt känns mycket längre och det är ju skönt det. Då blir det nog en vecka vi kommer att vara där och sen blir det ju en resa igen fast det kommer ju senare i december då vi ska till THAILAND!!!



Nej nu ska jag sova och sen upp och gymma tidigt imorn, spriiiiinga ska jag göra och hur länge vet jag inte antagligen blir det ca 1 mil iaf. GOD NATT!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0