Soooool och feeeest!!

Soooooool ute, kasnke inte så mycket men ändå sooool och jag ska ta med mig sololjan och bli brun inför kvällen då jag kommer vara kattigast av dom alla, nu låter jag som värsta blatten men aja jag är rolig ändå ;D Lite på flumm-humör som jag brukade säga när jag var lite yngre och började dricka alkohoool hahha bäst jag e! Nu förbereder jag mig eller min väska för att jag och Finicia ska till Fabian min bror ifall ni inte visste och vi ska typ sooola så gott som det går, lyssna på lite musik och bara chilla typ innan vi drar in till stan och ska käka på MONGOLISKA DJINGIS KHAN och fira pappa!! FEET GOOOTT! Den allra bästa buffén nånsin I tell you!! Max på jobbet vet iaf vad jag snackar om men aja nu måste jag kila iväg..BYYYYE!!



Juste sen så blir det massa fester efter matkoman som jag kommer säkert få WOOT WOOT!! =)

//M

Kommentarer
Postat av: anton

"nu låter jag som värsta blatten"? du är blatte idjiuuut ;P

2009-07-19 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0