Målet med perfekta kroppen klar om 4 veckor!

Dööööd är jag, älskar mina fina intro i nästan alla mina inlägg, lika döda som alltid ;D Kan väl säga att jag kommer få feeetaste träningsvärken efter allt imorn för idag så körde vi ju massa olika fystester med laget på Bosön.

Det var bla. chins, bänkpress, nån magövning, hoppa jämnfota, 5steg samt idioten. Rätt så hårt och det gör jävligt ont i mina ljumskar så jag ska nog ta lite tigerbalsam så det blir lite skönt samt bättre inför imorn då vi ska köra resten av alla fystester och även det jobbigaste...BEEPTESTET!!!

Det är bara imorn kvar och efter det så kommer vi ha en paus ju och då är det dags att köra massa jävla löparträningar, mycket styrka och en snabb diet som får mig i bästa form innan vi åker till Turkiet. Det är 4 veckor tills dess och jag lovar att ta bilder och bevisa mitt allra bästa resultat som jag ska nå =)



YOU'LL SE!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0