Surprisingly fun

Hmm...undrar om super-söndagarna håller sig, det har ju vart min och Lins dag eftersom det händer alltid något kul eller speciellt på söndagar verkar det som, hon är påväg till mig nu så vi får se hur det hela leder sig till =)
'
Kan väl annars säga att det har vart en trevlig helg med lite fest och sånt, iaf i fredags då vi drog till Chaplins Bar och det var rätt så najs för musiken ägde ju, fanns massor av Hip hop/Rnb/Dancehall m.m. MINA FAVORITER!!!



Nejmen det var fan kul och roligaste var när Cimmy stötte på varenda brud som var där typ samt att Lins kompisar sjöng lite kareoke fast jag kommer inte ihåg vad för låt det var precis men men...
Igår så var jag med Mimmi, Rebecka och Samira och vi gjorde väl inte så mkt mer än att spela lite Buzz och bara tog det lugnt på en lördag liksom och sen så däckade jag och då var dom bara tvugna att rita på mitt ansikte och jag fattade ingenting och sen så ville dom ta bild på mig så jag vaknade och gav ett stort smile och visste inte att jag hade en ritad kuk på vänstra kinden..KUL!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0