Ett helvette!!

ännu en trevlig morgon då det är en ny dag, skönt att bara komma ifrån allt skit som hände igår. Varje gång jag är hos pappa och det är liksom varannan helg så blir det bråk till högsta grad och allt handlar om min syrra Finicia, fattar inte hur det här ska kunna fortsätta framöver, hur alla i huset ska kunna klara av det här helvettet. Problemet är egentligen enkelt, brukar ju alltid förenkla alla saker och utmaningar eftersom då blir det lättare att åstadkomma dom samt att inte göra saker för komplicerade än vad dom egentligen är. Finicia lever i tonåren då hon är vilse och har absolut ingen aning om vem hon är, vad hon ska göra i livet, vem hennes riktiga kompisar är, vem är den rätta killen och jaaa ni förstår att jag kan fortsätta hela dagen med massa uttalanden, ni fattar ju poängen med hennes tonårsproblem så är rätt så förutsägbara vid den åldern. Hon är väldigt extrem som person, hon upplever samma helvette som jag gjorde i min värsta period men hon tar inte situationen på likadan sätt utan hon skapar mer uppmärksamhet, mer ilska i sig och aa hon kan vara riktigt jävla galen ibland som går utöver alla här i hemmet. Ett stort problem skapas och ett helvette svevar runtom här, något som jag måste ta stort ansvar för och försöka lösa. En stor uppgift men nån måste iaf göra det och då får jag ta på ansvaret helt enkelt.

Nej nu ska jag göra dagen till den bästa söndagen, dags för frukost med min älskling =)

//M

Kommentarer
Postat av: saffa

hahahahahahahahah, ett riktigt sebbe-kan-inte-stava-eller-bygga-meningar-inlägg.



fan va jag tycker om dig bror. <3

2009-06-21 @ 14:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0