Företaget bjöd på det mesta!!

Sorry sorry att jag har vart så jävla dålig på att uppdatera här men det är bara för att det har ju vart jääävligt fint väder och då har mna ju inte precis tid för att skriva och sen senare mot kvällen har jag oxå vart upptagen och sen så har jag sovit borta och då har jag ingen ork att skriva hos andra precis..många ursäkter och jag fungerar så att jag måste verkligen skylla på nåt! ;D Kan väl säga lite kort att jag festade det mesta i helgen då det var ju firmafest i fredags efter jobbet eller vi skålade för det mesta för våra rekord och alla drack förutom jag då, firade de stora intäkterna som vi har gjort på Cigna och det kändes bra då vi hade värsta sammanhållningen och det var kul att bara umgås med alla från jobbet och även några till som var nya =)
Dom bjöd ju som fan på champagne, öl, vin och massa mer =)



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0