Målet är 120 kg i bänkpress!

Oooouf vad jag är trött asså, shiit vad mina ben är döda!! Rätt så kort träningspass med Juniorerna men jävlar vad det känns och speciellt i ljumskarna där jag komemr få väärsta träningsvärken imorn, inte kul.
Nästan så att jag måste börja fixa mig inför läggdags, måste ju upp tidigt igen och dra till gymmet och då blir det dags för:

-bröst
-triceps


Något som jag kommer köra rätt så hårt på framöver, ska börja med lite bänk och senare kunna utvecklas mer där för att slå personliga rekord. Mitt personliga rekord idag är 115 kg i bänkpress, något jag är väldigt stolt över och mitt mål i år är fan 120 kg..kommer bli jävligt svårt och då måste jag bygga upp mycket muskler fram tills dess men det blir nog mot hösten. Nu kan jag väl ta 105 kg så jag behöver ju träna en hel del för att komma i form igen för att nå upp till dom här extrema vikterna och jag har inte kört bänk på ett tag heller.



//M

Kommentarer
Postat av: w

hehe damn de e mycket, mitt e 90kg

2009-06-14 @ 00:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0