Mjölksyraträning!!

Oooouuf vad hårt det var på träningen!! Vi körde först ett varv på Sandviksspåret som är ca 2.5 km och det var tävling..gissa vem som vann?! Efter det så var det fys och vi körde typ hela kroppen som alltid, helt död i hela kroppen säger jag bara. Sen så avslutade vi det hela med korta intervaller, vi skulle ge 100% i 1 minut och sen 1 minuts vila 10 gånger..jävligt jobbigt och nära på att mjölksyran dök upp där. Imorn så kommer jag fortsätta den hårda träningen med att först på morgonen köra 30 min crosstrainer sen efter jobbet så blir det rygg och axlar. Det är ju halvdag imorn så man slutar ju klockan 13 =) Nu ska jag vara med min älskling lite..GOD NATT!!


Mjölksyra

//M

Kommentarer
Postat av: HIHI

det heter kort-kort intervall och det heter anaerob träning. när man tränar på det viset... suck

2009-06-18 @ 01:53:09
Postat av: hihi

eller spjälkning de är de två namnen...

2009-06-18 @ 01:54:21
Postat av: Anonym

Har du funderar på att åka ner till jönköping ? :)

2009-06-18 @ 12:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0