Nyblivna studenter är en skam!!

Hallå hallå! Vet att jag är seg på uppdatering men jag är inte hemma lika mycket längre eller jag var ju borta typ hela dagen igår så jag hann inte skriva nåt men något nytt som jag har funderat på ett tag här är dagens nyblivna studenter...dom är bara dåliga, asså när man tar studenten så ska man fan vara jääävligt glad, hypad, full som fan, helt borta och allt sånt extremt men jag har inte ens märkt nånting på en hel del på sistone faktiskt =/ Dom flesta är tillomed rätt så nyktra vilket är en skam! Var på Johannas och Addes studentmottagning idag och det var ju faktiskt trevligt med lite god mat och allt möjligt, orkade inte gå ut...det är ju torsdag och jag ska jobba imorn så jag vill vara rätt så utvilad eftersom jag hade tänkt att dra ut imorn istället då Löfströms har slutskiva och då ska jag på Saffas mottagning samt ett litet besök hos Henke oxå som är granne =)

Nejmen nu är klockan mycket och jag ska upp tidigt för att träna som jag har gjort hela veckan faktiskt *stolt* =)

GOD NATT!!

//M

Kommentarer
Postat av: dre

sluta tro dig så mycket

2009-06-05 @ 13:17:47
Postat av: movemi

Så bara för att man vill komma i håg sin student eller inte super sig så full så man styr så är man en skam för student livet. Det är ju fan en skam att vara så full attt man skämmer ut sig inför föräldrar och vänner genom att vara så full så man knappt kan gå!

TÖNT

2009-06-06 @ 02:45:23
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: Finicia lillasyster

Jag tror jag måste hålla med mimmi. man vill väl ändå komma ihåg sin student :)

2009-06-06 @ 23:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0