R.I.P Michael Jackson

Ledsen att jag inte har vart inne så mycket men nu börjar det bli rätt så tjatigt, blir bara så sur på mig själv att jag inte kan prioritera rätt och skriva några inlägg per dag. Ska skärpa mig ordentligt nu och vill även tillägga att igår på morgonen fick jag reda på den osannolika händelsen, jag kunde inte fatta att det var sant, jag trodde inte ens på det utan det kändes som om det var ett skämt eller nåt. Metro gav huvudrubriken: Michael Jackson DÖD! OFTA LIKSOM!!!! Blir bara så jävla sur, världens mest älskade artist är död och hur fan kan det hända asså världen är konstig och så dåligt som han har blivit behandlad är fan orättvist..jag tror inte på ett skit vad andra säger om att han är pedofil eller vad vet jag. Han kommer alltid att förbli den allra bästa som nånsin funnits på våran planet, tror inte det finns nån som inte gillar någon av hans låtar bara dom som är SÄMST!! En legend som kommer alltid att finnas där och se över oss alla, han förtjänar det allra bästa för allt han har levererat och visat världen om hans talang och hans underbara journey =) Han har vart en förebild för så många och har funnits i många av våra hjärtan...vila i frid Michael, WE LOVE YOU!!!

R.I.P Michael Jackson


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0