The last chapter...

TJaaaaaaaaaaa!! DÖD är man efter den långa tunga träningen, vi körde lite snabbhet/balans övningar och lite styrka så det var rätt så najs men jäävlar vad myggorna är på hugget, undrar hur många jag har fått nu?!
Direkt efter träningen så drog vi till Graninge som har ju 2 konstgräsplaner och vi spelade typ 45 min fotboll, kanske inte värsta tempot men jag sprang upp och ner som om det vore korta intervaller =) Snart så ska man utomlands och det är dags för att rippa sönder det sista fettlagret så att 6-packet syns ordentligt..har vart lite slarvig då och då men ska förbättra på mig. Nu är det fint väder så det kommer gå rätt så snabbt innan jag är på toppform!!

Imorn så blir det en vandring i stan för att det är ju nämligen LÖNEDAG!! får se vad jag hittar men jag hade iaf tänkt att köpa gröna chinos från Brothers..tror dom kosta 600 kr och dom var jävligt najs =) ÅÅÅÅÅÅÅÅH vill åka utomlands nuuuuuu, men jag får väl nöja med stockholmsvädret och det är inget att klaga på, steeeeka imorn vett ni!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0