Jag talar ut om förhållanden...

Nu är jag tillbaks och rätt så sent, inget planerat precis men det blev som det blev. Mådde fan inte bra på morgonen bara då jag kände mig dödsjuk och kunde fan inte arbeta så jag drog hem och vilade eller snarare däckade totalt i sängen och sen så mådde jag mycket bättre med lite te och vitlök i =) Inte världens godaste drink precis men det fungerar.
Nu mår jag iaf myycket bättre och jag har faktiskt träffat Lins föräldrar, vi åkte hem till dom i Hagalund och så träffade jag även en av hennes brorsor.  

Känslan av att ha en tjej nu är faktiskt helt underbart eftersom jag har inte haft ett förhållande på ett lååångt tag, senast var ju Mimmi liksom och då var det helt annorlunda eftersom jag hade en känsla inom mig som sa hela tiden att jag älskar bara henne för mycket och hon kunde inte älska mig lika mycket tillbaka men hon kanske hade nån bra anledning vad vet jag...dom frågorna fick jag aldrig besvarade och jag tror faktiskt inte att jag kommer få det och det är därför jag har släppt allt för läänge sen så jag har kommit över allt och startat om på nytt som en livsnjutare istället för att vara fast vid den orättvisa-obesvarade kärleken som tog bara kål på mig och fick mig att må dåligt det mesta av tiden..såna tider vill man inte ens komma ihåg utan det var en tid som var den svåraste biten som jag nu har klarat av och det är därför jag är den jag är idag, jag har kommit så långt i livet på så kort tid tack vare det helvettet jag upplevde den 2-års perioden .

Skönt att man har det avklarat iaf, har iaf ingen rädsla längre när det gäller kärlek utan jag har blivt så sårad i mitt liv att jag har nått den allra lägsta botten och kan inte komma lägre än så. Det jag kan göra istället är faktiskt att må bara bra hela tiden eller tillomed bäst som jag gör just nu.
Nu när Lin har kommit in i mitt liv så känner jag mig mer lycklig, det här behövde jag verkligen och det var något som jag saknade, något som kunde fylla upp min vardag och ersätta allt ont jag har haft inom mig. Jag har lärt mig att så länge man håller sig stark och klarar av alla slags utmaningar och är alltid på jakt efter nya så gör karma själva jobbet.

Känner att jag verkligen förtjänar det här och är väldigt tacksam samt uppskattar detta verkligen, ska göra allt för att behålla den här känslan, få det hela att fungera och göra det bästa utav det =)
Nu är jag hemma hos henne och hon står i duschen medan jag skriver ner lite av mina tankar och lyssnar på musik samtidigt, är ju inte direkt van att ha en flickvän precis men jag börjar vänja mig nu och jag gillar det, ibland blir jag fan osäker på mig själv hur jag ska reagera ibland och aa massa sånt, nästan så att jag är lite nervös men jag är ju inte det för jag är fan inte nervös när det gäller saker utan jag tror det hela har med att jag har haft ett seriöst förhållande som inte var så lyckat men annars har jag aldrig haft nån utan bara lyssnat på andras problem med deras förhållande, det är min enda erfarenhet när det gäller relationer.. lite ironiskt men sant. Som liten så hade jag alltid ett mål när det gäller tjejer, jag var ju lite konstig och annorlunda men alla är ju unika på sitt sätt men aja..jag tänkte iaf hela tiden att när jag lyckas få nån tjej så ska jag vara världens bästa och underbaraste pojkvän. Var nog lite för mycket när det gällde Mimmi och då var jag föör kär eftersom hon var min första liksom men nu är det annorlunda + att man är ju vuxen nu och har jobb och grejer, 19 år är ingen lek så därför är man på en annan nivå men det betyder inte att vi måste vara fett seriösa utan vi ska ha kul och bara ta dagen som den kommer. Nu har jag kanske snackat en massa här men jag har ju inget att göra haha men nu verkar hon vara klar från duschen..skriver mer imorn!

//M


Kommentarer
Postat av: Mimmi

okej va bra det känns nu när du skrivit vilken djävul jag var! Kul att du mår bättre av vårt väldigt "lyckade" förhållande.



Palla att sitta och skriva om ditt ex när din nya tjej står i duschen!

HAHA!

2009-06-11 @ 22:12:32
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: Rasmus

WORD!

2009-06-16 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0