HEEJDÅÅ TELENOR! *SNYFT*

Japp, det blir bara till mars ut och sen så är det heeejdå Telenor =/ fick veta allt idag och det var en tråkig nyhet för alla oss, allt kom ju som en chock och så sent för det är ju bara 3 veckor kvar knappt så det var fan inte kul att man fick den här nyheten så nära inpå slutet...det var faktiskt inte Mattias The Boss fel utan det var hans chef som var bara en idiot och visste allting sen innan men valde att berätta det igår..jävligt fittig stil säger jag bara.

Men den bra nyheten är att vi inte kommer bara att sörja och är tvugna att byta jobb eller nåt sånt utan alla fast anställda ska iaf känna sig bekväma över att vi kommer alltid ha ett jobb där och är viktigast så det kommer bli istället Cigna som håller på med försäkringar..där Viktor jobbar faktiskt =) Det är egentligen betydligt mycket bättre och man blir då en legitimerad försäkringsförmedlare och med den utbildningen vi kommer få så har vi rätt att söka jobb inom banken osv.
Utbildningen är värd runt 10 000 kr så det är inget att leka med och annars så är projektet riktigt bra, Viktor ska ju lära mig en del och mitt mål är att sälja som bäst där oxå men det krävs mycket jobb och mycket pluggande eftersom detta är nåt helt nytt och jag måste ju lära mig lite mer om försäkringar...vet ju att det här skulle ändå passa mig eftersom jag är ju annars en jävligt bra säljare och jag kan lätt få en bra kontakt med folk på kort tid, få dom att lita på mig och smöra som fan! ;D Det blir iaf en rejäl utmaning men det är ju sådant som jag gillar ju!!

Så i början på april månad så är det ett nytt projekt som gäller och vi kommer ju självklart få utbildning på det så fort som möjligt..så jävla synd bara att vi lägger ner Telenor. Det var så jävla bäst och det är ju inte säkert att alla väljer just att jobba med försäkringar eller att vissa jobbar kvar överhuvudtaget utan vissa kanske slutar och söker efter nåt nytt jobb eller vadsomhelst..jävligt tråkigt!
Så nu är det bara att sälja som faaan men den bonusen vi har på Telenor eftersom ingen annan projekt har lika bra som vårt..vi ska avsluta allt snyggt och sen göra nån rolig avslutning för hela teamet =)

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0