Helgens härligheter...

jaa det blir ju svårt att skriva under helgerna då man är alltid stressad och har alltid något för sig så man hinner ju inte ta sin tid och dela med sig lite av sina tankar eller så. Kan väl säga att helgen har väl vart rätt så bra då jag var ute med Max och Kevin på MP i jakan i fredags då jag träffade på några gamla vänner från Kungsängen, pratade lite om gamla minnen och sånt man brukar göra. Det var en trevlig kväll men den mesta sjukaste kvällen var fan igår då jag var först hemma hos Mimmi och kollade på Portugal-Sverige, det var lite spännande då och då men öl till matchen satt ju perfekt =) Efter det så drog jag Mimmi och Anton in till fridhemsplan, vi skulle möta upp Sabina på Viper och vi kom dit runt 12.
Grejen är att när man kommer in dit så känner man sig typ rik och kan bjuda främlingar på dricka, vilket jag gjorde men det handlar om 25kr öl/cider så det är inga problem..folk blev typ överlyckliga.

Eftersom det är sommartid och man måste ställa in klockan +1h så var dom tvugna att stänga 2 vilket var egentligen 3, dom har ju inte tillstånd att ha öppet till 4 ju så det vart lite dåligt..men vi hitta ett ställe som skulle vara efterfesten och det låg tydligen i bergshamra. Det var några av Sabinas kompisar och när vi kom dit så vart det typ helt dött då vi bara var killar och kanske 3 tjejer, inte så mycket till efterfest eftersom det var snarare nånstans att bara sitta och snacka lite skit ;D Senare kom det in lite skönare grabbar och gjorde allt lite mer livat men aa det var ju helt dött ändå, kom hem runt 7 på morgonen så det vart inte så trevligt då man inte fick sova så mycket.

Det var iaf min trevliga helg, hade inte så mkt att komma med men man behöver ju inte alltid ha en toppenhelg,

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0