JÄGERMEISTER, I LIKE!

Heeeej! Nyss kommit hem från Harry B James, efter jobbet så var vi och lanade lite på inferno online, spelade lite cs och sånt ;D sen så gick vi vidare HBJ och drack lite öl och njöt av underbar musik!! 



Det var typ något speciellt där kopplat med Bandit har jag för mig men var där bara en stund till 11 iaf för att jag orkar inte sova lite inför jobbet, sen så är jag lite sjuk så jag måste utvila min kropp lite.

Köpte en mini-shot Jägermeister och fick en liten present tbx för endast 30kr! ;D



//M

Kommentarer
Postat av: -

lägg av med och skriv blogg, är du homofil eller? alla skiter i om du köpte en näsduk för 30 kr.

2009-03-27 @ 00:06:35
Postat av: Martin

nice! Var också där, kom dock runt halv 12 så jag måste missat dig precis :/

2009-03-27 @ 11:54:07
Postat av: Finicia

Om du stör dig så jävla mycket på hans blogg kan du väl skutta iväg? Jag gillar att läsa sebbes blogg, så gå och skjut digsjälv, bara för att ditt liv är mindre intressant!

2009-03-28 @ 18:12:35
URL: http://hellobitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0