En hel matsked med malen kanel för 500kr!!

Japp dagen har blivit ändrad eftersom idag så är det tydligen våffeldagen men på jobbet så vart det helt annat eller det var ju iförsig dom som jobbade på telia som åter våfflor till frukost men dom är ju bara amatörer, vi riktigt telenormän och kvinnor gör allt så mycket bättre och käkar rent jävla kanel..kan berätta lite kortfattat eftersom det låter helt jävla bisarrt men saninngen är att det stämmet faktiskt, vi är sjukast! ;D

Det började med att Evin käkade gröt på morgonen med lite kanel och oj vad gjott det luktade, smaskigt =) Men vi vildar gör det bara roligare och då kom busige Elias och sa ''Jag payar 500kr för den som tar en hel matsked med kanel utan att använda något annat, bara svälja skiten och inte hosta ut något alls'' så dum som jag är så tänkte jag att det var bara fööör enkelt och too good to be true lixom, 500 kr för det där lilla vadet..kanel är fan gott och jag brukar ööösa med kanel när jag äter gröt men grejen var att det var malen kanel och ännu starkare samt tjockare, visste fan inte det och fyyyfan va äckligt det var..jag var fan nära på att spy men jag höll ganska så länge men körde fan på fel taktik så jag klarade fan inte av det och det fastnade lixom vid strupen så jag fick typ ta två fingrar och hämta upp skiten långt ner i strupen, låter lite sjukt men så som man gör när man vill spy fast hämta en klump med kanel istället ;P hittade fan en rund jävla klump och helvette vad äckligt det var..kommer ALDRIG göra om det igen och jag mådde fan riktigt illa efter men jag blev iaf bjuden på buffé som kostar 90 kr för att jag försökte iaf. Efter lunchen så blev ju alla beroende av själva utmaningen och Teo var på tur men endast en tesked för 200 kr som Elias la ut och det var ju rätt så enkelt, jag skulle lätt klara av en tesked det är ju bara 1/3 av en matsked typ..han klarade det och fick sina 200 kr av stackars Elias som har bidragit en del pengar, men han gör det mest för underhållningen skull ;P
jaaa du ni tror väl inte detta var slutet..neej nej utan det var en ryss som stog på tur!! Ruslan ville pröva på och lika mycket som jag tog och den jäveln asså..trodde fan inte han skulle klara av det men jag satsade oxå 200 kr och han nailade skiten och fick sina 200 kr den uslingen och sist och även minst så står Evin på tur som behövde lite mer cash eftersom hon var säkert inte nöjd med sin lön som hon fick idag haha ;P hon satsade riktigt hårt och skulle oxå käka upp en hel matsked med kanel, tror det var 3 st som delade på pengarna och det handlade om 500 kr igen..jag filmade hela skiten och hon klarade skiten med, helt jävla sjukt men shit vad hon krigade asså jag har en gräns när det gäller såna grejer men hon fick typ blodsprängda ögon och tårar rann ner på henne som fan..trodde hon skulle typ dö eller nåt men hon förtjänade fan pengarna och hon var en lycklig vinnare.



Där fick ni höra på våran sjukaste dag nånsin på jobbet och en ny utmaning väntar tills nästa onsdag! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska svälja det direkt.. annars är det lätt, inte hålla på tugga och sådant... FUSK

2009-03-26 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0