KLARADE PROVET!! 23/24 RÄTT, NU ÄR JAG EN FÖRSÄKRINGSFÖRMEDLARE!

WIIIIIIIIIIE!!! JAG KLARADE PROVET!! ;D
ELIAS RINGDE MIG OCH SA ATT JAG FICK 23/24 RÄTT, NAAAAAAAAAJS!!

Nu är jag en legitmerad försäkringsförmedlare, det enda som är kvar är att dom registrerar mig hos Bolagsverket och Finansinspektionen där dom kollar om jag är ''clean'' för att kunna bli en försäkringsförmedlare..typ om jag har någon prick i registret, om jag har någon skuld på över 100 000 kr hos kronofogden, om jag är över 18 år och om jag har gjort kunskapsprovet och klarat det..säger bara CHECK CHECK AND CHECK!!!

//M

Kommentarer
Postat av: muskeln

Ska du inte skriva lite om ditt "fettförbränningspiller" du testade för ett tag sen? så man kan få höra possetiva och negativa effekter?

2009-03-24 @ 16:37:41
Postat av: Anonym

Ska du inte skriva lite om det "fettförbränningspiller" du testade förrut? så man får veta om de var bra eller dåligt samt vilka effekter det gav !

2009-03-24 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0