PÅ FREDAG ÄR DET PAJDAG!!! ;D

Faaan va sköööönt, imorn är det fredag och då är det heeelg och paaaaaaaaaj!! ;D
Jobbet gick väl bra idag, ganska så lugnt men inget märkvärdigt. Alla var rätt så taggade bara att veckan har gått så snabbt och att det är helg imorn då fredagar är bara gudomliga på jobbet!! Alla är typ överlyckliga, gör sitt jobb så fort man kan bara för att sluta tidigare och sen så pratar alla om sina planer inför helgen.
Tydligen eller jag vet inte om nåt är bestämt än så ska många från jobbet tiller Lasertown och leka lite, klart man ska vara med då!! Ajuste, glömde säga vilken dag det var men det är iaf på lördag så det skulle ju kunna gå och det är såå jävla kul..det var fan jättelängesen jag körde sen sist med klassen tror jag att det var.

Nej nu är det träning med juniorerna men jag snackar mer sen.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0