SÅ JÄVLA UNDERBART, ARSENAL VIDARE!!!

Tjaaa, hann inte direkt skriva ett inlägg tidigare idag för jag var ju lite upptagen med massa annat och jävligt stressad däremot. Det började med att efter jobbet då jag Teo och Elias drog till min pappas jobb eftersom Elias skulle klippa sig till slut hos pappa medan jag och Teo skulle simma massa längder...DUKTIGT VAA?! ;D jag tror nog vi körde runt 40 längder men bassängen är ju inte 25 m precis utan jag tror den är ca 17-18 m eller nåt sånt. Jävligt bra träning för hela kroppen iaf och vi avslutade det hela med bastu såklart!

Klippte mig därefter lite snabbt topparna bara efter Elias var klar med sitt hår och sen så skjutsade pappa mig snabbt hem för jag hade planerat att se CL ikväll såklart och jag har ju inte viasat hemma så då var man tvungen at dra till nån sportsbar...Ringde Stefan och Max som kom lite senare och missade lite av matchen, vi var på Offside Sportsbar som ligger vid Solna centrum men det var rätt så mycket folk och ingen sittplats fanns men bra stämning var det.
Som tur var så ringde Linnea till Stefan, en tjej från min förra skola, hon var påväg till oss med bilen och hon föreslog att vi skulle dra vidare till Ekens istället som ligger oxå i Solna så vi körde dit och där var det mindre folk + sittplatser..jävligt najs och bra stämning var det men ändå trist att Manchester United vann för jag bara HATAR dom!!

Det som var bäst var ju förlängning mellan Roma-Arsenal asså jag är största Arsenal fanet och har följt dom sen jag började gilla fotboll så jag var fett nervös inför avgörandet och ville ändå ha straffar eftersom jag visste att Arsenal skulle vinna på det..Det gjorde dom faktiskt och inte med låga siffror heller utan det var hela 7-6 till Arsenal och fyyyfan vad nervös jag vaar, kunde knappt andas eller ens titta på straffarna...så jävla pirrigt men känslan av att känna den efterlängda segern, den är oslagbar!! ;D

Arsenals målvaktshjälte Manuel Almunia.
Almunia som gjorde ett jättejobb i målet och räddade en del straffar!! ;D

GO ARSENAL!!

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Straffar är så nervöst, men de vann ju :D

2009-03-12 @ 16:06:19
URL: http://ye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0