19 år idag!

IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG, 19 ÅR HURRA HURRA HURRA!! ;D
Inte så mycket att fira men HEEY det är födelsedag så jag är bara glad över att vara 1 år äldre än igår!!
Fick frukost på sängen som ni ser..inte så mycket till frukost eftersom det var skiiiitäckligt..pappa hade lite fantasi som alltid och gjort nån blandning med mango, keso, kiwi och det var inte så trevligt ska ni veta ;P
Men det allra bästa var hans fina dikt..shiiit vad skön han är asså ;D



DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST PAPPA!! <3

Här har ni mig tidigt på morgonen med min s.k. frukost ;P

Ganska dålig fotograf, alltså min pappa ;P

Här har ni min vanliga frukost som är även min absolut favoritfrukost som Pappas fru (Vicki) brukade laga till mig när jag var liten..FATTIGA RIDDARE..MUMS!!



//M

Kommentarer
Postat av: pontus

ditt jävla kantarell ansikte du e inte ett år äldre än igår ditt pucko.

2009-03-02 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0