Busy week!

God morgon! Japp idag är det måndag och det är början på en ny vecka av massa jobb, träningar och festligheter..rätt så upptagen den här veckan då jag kommer självklart jobba som vanligt hela veckan men främst av allt träna lite mer och komma tillbaks igen med att öka i styrka, bland annat så blir det lite mer bänk nu som jag ska bygga upp på och återkomma i formen som jag var i för ett tag sen och slå nya rekord men det absoluta målet är ju självklart tvättbrädan som ska dyka upp innan semestern börjar enligt min tidsplanering iaf =)

Började min dag med att stiga upp lite tidigare idag för att bege mig till gymmet här nedanför mitt jobb och köra crosstrainer i 30 min som jag ska göra minst 3ggr i veckan framöver på morgonen och det kändes riktigt skönt.
Effekten blir ju att man blir jävligt pigg på morgonen vilket jag är nu och mår faktiskt bra eftersom jag åt en bra frukost som dom bjöd på här på arbetsplatsen faktiskt, 2 knäckemackor med rökt kalkon och min proteindrink som innehåller ca 80% protein så det är jääävligt najs faktiskt ;D

Efter jobbet så ska jag köra lite styrka på gymmet och det blir nog bröst & triceps men man vet aldrig om jag ändrar mig.
Åter till jobbet nu igen då!!

//M  

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar på tal.

Som sagt jag anser inte det som otrohet!

2009-05-26 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0