Härlig stämning!!!

SÅÅÅÅJAA, bra träning vart det med Järfälla och sen så kom A-lagstränaren som även var där och såg på hela träningen kom fram till mig och visste vem jag var oxå..han har ju sett mig spela i duvbos juniorer och lite med herrarna ;D
Han sa typ: ''Skönt att du är här och att du har valt rätt lag nu, kommer du börja här eller?!'' Så jag svarade att det verkar som det och jag behöver bara snacka lite med Mattias (Juniortränaren) Han sa: ''Jamen det låter skitbra, du kommer säkert börja för jag har ju även följt dig och vet ju vad du går för så det är kul att du börjar''
FATTA HUR GLAD MAN BLIR DÅ!! ;D Nu jävlar ska jag satsa hårt för att komma in till A-laget men det krävs ju såklart tid och arbete men alla vet att utmaningar är ju min grej!!

Sen så gick det skiiitbra på jobbet eller det var en väldigt seg start då jag sålde bara 2st tills lunch men efter det så vart jag galet taggad och sålde 5st till så det blev lika mycket som igår..7st! ;D
Jävligt synd och dåligt bara att dom 2 kompisarna på jobbet som jag brukar umgås med och känner bäst ska sluta och deras sista dag är imorn, JÄVLIGT PISSIGT!! =/  men man har skaffat lite mer umgänge där nu i Försäkringsgänget så det är lugnt.


//M

Kommentarer
Postat av: elof

MEN STICK DÅ SVIKARE!!!!!!

2009-05-07 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0