HENKES SKIVA VÄNTAR!!

Rätt så upptagen har jag vart och inte hunnit direkt skriva men nu är jag här och kan väl säga att jag är riktigt taggad inför nästa vecka då jag ska köra riktigt jävla hårt med träningen och det kommer ge resultat rätt så snabbt och speciellt när jag ska på en 18års fest på lördag och det är beach-team..FETT NAJS!! ;D Då är det bara att visa upp sig lite och jag vart ju även bjuden för dom ville ha med lite killar som kan dansa, THAT'S ME!!

Nej nu är det dags att föra lite med Mira och Sinika innan vi drar till Henkes skiva..dom dricker vodka och jag kaffe för att hålla mig pigg och det mest för att dansa ihjäl mig ;D

//M

Kommentarer
Postat av: intesär mc.dosi

sepastian mc.dosi är pra på att tansa

2009-05-18 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0