Känns som slutet börjar närma sig...

Ingen bra insats på träningen från min sida, kände ingen motivation eller inställning för att spela direkt och sen så har jag vart rätt så trött hela dagen då jag sov väldigt lite igår natt, kan ju inte direkt skylla bara på det men det känns som att slutet närmar sig och att det där var kanske sista träningen för Duvbos herrlag vilket jag tror det inte kommer att bli för papperena  måste ju bli klara för övergången först och det kanske kan ta lite tid men men...det gick ändå inte så bra för mig och stickan gick ju i bitar oxå efter ett olyckligtvis slag på klubban, jag som hade tänkt att byta blad men nu behöver jag en heeelt ny klubba..JIPPI!!
Ska ju träna med Järfälla imorn och jag har ingen klubba så jag får låna en av Jespers klubbor men jag hoppas att det går bra med den för jag vill verkligen visa bra insats där och bevisa vad jag har att ge, där känner jag mig mer motiverad och inställd att spela bra faktiskt =)
Nej nu måste jag sova, behöver faktiskt sömnen!! GOD NATT!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0