Onödiga kalorier...man kan ha kul ändå!!

Det stämde bra på min förväntan att skivan skulle vara riktigt najs och det var den oxå, FAN VA BRA MUSIK!! Dansade som faaan och jäävlar va kul det vaaa...stort var det oxå så man kunde ju även mingla lite samtidigt man dansade för fullt i det stora dansgolvet så det var faktiskt bästa skivan än så länge iaf =)
Kan man tänka sig, skivorna blir bara bättre och bättre så det är bara att vänta in söndag då jga ska ännu på en Löfströms skiva fast då är det en idrottsklass, Henkes skiva på Mango Bar ;D

Nu är jag bara jävligt seg och trött för jag sov ju bara 4 timmar, kom rätt så sent hem och jag sprang tillomed från Frösunda hem för att nattbussen åkte inte in till solna centrum direkt så det var ju kul det..Men det känns faktiskt jävligt bra nu när jag inte dricker, har ju kul ändå och jag vinner så mycket på det här jämfört med vad jag gjorde innan..alkohol kan ju bidra med så mycket onödiga kalorier som försämrar träningen oxå..det vet ju alla men inte många som tänker ens på det och bara skiter i det för man vill ju oxå ha lite skoj med alkohol, vem vill inte liksom?!

Hoppas att dagen går snabbt nu så jag kan ta en liten powernap innan träningen med Herrlaget börjar...

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0