Prison Break avklarad!!

Sååå nu är serien avklarad och fyyfan va bra den är asså, såå länge man har fått vänta tills ett slut ska komma och nu är det bara finito med det hela. Jag  vet att jag är lite seg och att sista avsnittet av Prison Break kom för några dagar sen eller kanske nån vecka men jag var lite glömsk och även upptagen med annat men nu är jag med i leken och skönt är det att det tog slut för en gång skull.



Betyg: 4/5

Kan väl summera att serien var jäävligt bra under den första och andra säsongen men den tredje var faktiskt lite långtråkig och då tröttnade man lite och ville bara se ett slut med det hela...sen så fick man reda på att en till säsong skulle komma asså ärligt talat så trodde jag att den skulle bara hålla i 2 säsonger men storyn utökade sig och man förstår ju att dom måste ju göra serien längre för att även tjäna in pengarna och öka dess popularitet och det gjorde den säkert men jag var rätt så chockad över att säsong 4 var riktigt bra faktiskt och det var betydligt mycket mer spänning än säsong 3 nästan så att den var bättre än säsong 2...haha nu kanske jag förvirrar er med hur jag uttalar mina åsikter och serien men det är bara vad jag har i tankarna och det för jag ner i det jag skriver här och nu. Ska inte avslöja några framtida händelser om serien precis för det finns ju en del som följer allt genom tvn och dom har kommit rätt så långt har jag för mig, så ni behöver inte vänta så länge tills ni har oxå avklarat hela serien men det jag kan säga är att den hade sina motgångar och medgångar närmare slutet, tyckte att det var bra uppgjort av regissören till det hela.

Nu får man helt enkelt följa de andra serier som är kvar så mitt liv är inte direkt över om ni förstår vad jag menar..älskar ju serier och om jag inte har någon serie att följa som är så bra som tex. denna så får jag ärligt talat allvarlig panik.
Det är nånting som gör att serierna ger mig något perspektiv på livet, kanske inte så mycket när det gäller Prison Break men en liten del iaf men när det gäller dom mest seriösa grejerna så är det nog One Tree Hill och O.C som har gett mig mest vägledning i livet när det gäller just serier förstås ;P
Allt handlar ju om livet och dess medgångar samt motgångar, hur man ska tackla dom, hur man ska leva livet etc. Allt händer ju på en gång när det gäller serier så det är bara att sug in all slags erfarenhet och använd allt till ett gott syfte och det väl.

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är inte slut, kommer ett dubbelavsnitt till

2009-05-24 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0