CHINOS GÖR LIVET ENKLARE!!


Chinos från Urban St 499:-
Tröjan fick jag i julklapp av min syrra, köpt i Jack&Jones


T-shirt från Urban St 299:-
Ljusgröna Acne Chinos från Salt MEN 1099:-


Nu har jag tagit lite bilder på de kläder jag köpte igår, lite dåligt att jag inte har världens bästa kamera så att man kan se alla detaljer och det mest viktigaste..FÄRGEN!! Visst på t-shirten ser man men om man ser mina chinos live så är dom sååå mycket snyggare och speciellt den på andra bilden för den har ju en väldigt speciell färg, nämligen ljus grön men då menar jag som glass eller det påminner mig om glass, typ som melon-päron färg eller nåt..fett najs iaf!!
Tror inte många har just den färgen och den var så jävla klockren och snygg och passade som fan på mig, samma sak med det andra paret som är lite mer beige-grå kan man säga och är jävligt snygg samt att den passar perfekt oxå..jävligt snygga och storlek 31 i Waste är ju fan najs, har inte haft det på jäääättelänge!! var ju glad över att jag kunde få in mina ben i ett par jeans som hade storleken W32  iaf så jag är helt överlycklig =)

Kommer fixa betydligt bättre bilder, min brorsa har ju en systemkamera som han kan bara använda så man får se på riktiga grejer ;)
Skorna som jag köpte kommer antingen in på kvällen eller imorn.

//M

Kommentarer
Postat av: dre

har du storlek 31 i slös?

2009-05-24 @ 15:49:26
Postat av: Anonym

köpt på Jack&Jones

2009-05-24 @ 16:23:27
Postat av: Anonym

jag visste att andre skulle ha kommenterat "waste".

2009-05-24 @ 17:44:27
Postat av: Anonym

Fjortis pose och fjortis tröja på andra bilden.

2009-05-24 @ 21:45:46
Postat av: anton

fjortis bild i överhuvudtaget. fjortis spegeln vad häääänder

2009-05-26 @ 18:12:04
Postat av: Plöjing

Clean tischa på andra bilden!

2009-05-26 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0