Vilar inför nästa vecka!!

Nu kom jag precis hem från träningen med Järfälla, det kändes väl helt okej idag..var lite snuvig så det vart svårt att hålla konditionen på topp hela tiden medan näsan rann och aa det var lite jobbigt och sen så fick man kramp i mina vader..så jävla känsliga som dom är fastän jag stretchar ordentligt efter varje träningspass. Måste fan börja köra lite ben på gymmet och oooj vad längesen det var sen jag besökte gymmet, måste bara bli lite friskare och sen så kasnke jag drar till gymmet nästa vecka..borde väl vara perfekt då jag oxå kan köra på morgonen =)

Veckan kommer se ut såhär:

Tisdag: Ingen träning utan jobb till 20.00 och sen studentskiva
Onsdag: Träning med Duvbo Herrlag
Torsdag: Träning med Järfälla Juniorer
Fredag: Kanske lägget till ett gympass efter jobbet men vi får se hur jag mår =)

Sen så blir det lite vila i helgen för att kunna klara av nästa vecka och köra riktigt hårt..vill vara så utvilad som möjligt och jag ska även bo hos min bror från fredagen fram tills söndagen veckan efter bara för att mamma åker till Grekland =)

Nej nu måste jag sova..GOD NATT!!

//M


Kommentarer
Postat av: hm

Ät mer kalcium?

Ta en eller två bananer innan träning. Det förhindrar kramp.

2009-05-12 @ 06:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0