TILLBAKS FRÅN GÖTEBORG!!

Tjaaaaaaa, nu är jag tillbaks från Götet och har faktiskt inte hunnit skriva något när jag var där som ni då har säkert märkt men nu är jag iaf här och det blir lite skrivande om resan eller rättare sagt väldigt mycket.
Vet inte direkt vart man ska börja men jag kan väl säga att det var faktiskt den allra bästa Göteborgresan iaf av alla gånger som jag har vart där med laget, vi röjde som fan helt enkelt..tror att vi presterade mer när det gällde fest istället för innebandyplanen där alla var inte så taggade och vi vann bara en match av 4 möjliga, det var inte det viktigaste utan huvudsaken med denna cup var att vi skulle ha jävligt kul och en bra avslutning på säsongen och mest för mig som kommer nu antagligen att byta om allt går bra..till Järfälla alltså. Man kan väl skriva lite vad som hände dag för dag då...

Torsdagen var då vi kom dit men vi kom fram runt 8 på kvällen och det var ju bara jag Kawe Adde och vår tränare Anders som kom så tidigt så vi kunde inte direkt festa på valborg eftersom resten kom runt 10-tiden och var rätt så trötta från resan..visst vi var i rummet och hade kul och sen så drog vi ut och var med massa tjejer så det blev rätt så lyckat men inte så helvilt så vi bestämde att fredagen så blir det röj!!
Då kommer vi till fredagen då vi började med att vandra lite i stan och åt och sånt men senare mot kvällen så förade vi i rummen och tjejerna kom, körde lite ölspel och det vanliga och sen så var det dags att dra ut..vi hittade ett ställe där det var rätt så mycket folk och jämnt fördelat mellan tjejer och killar och det bästa var ju billiga priser, 29kr öl hela kvällen så det kan man ju inte tacka nej till precis. Åke försökte supa ner mig genom att bjuda mig på 2 farliga shottar som jag bara svepte ner..det var fan 6cl tobasco shot, det innehåller 2 spritsorter och sen en matsked med tobasco så att det blir extra starkt och tro mig..dom var helt galna asså ;D
Lördagen vart det fotboll då vi kollade på El Classico och jag hejar ju såklart på Real Madrid men tyvärr så blev det helt jävla misslyckat och fyyyfan vad dom skämde ut sig med att förlora såå stort på hemmaplan oxå..2-6 till Barcelona!!
Det var även sista kvällen med laget och kanske den allra sista faktiskt så vi var ju tvugna att ta det hela till nästa nivå så vi drog ju ut men jag åkte tillbaks rätt så tidigt till hotellet bara för att Kawe hade druckit för mycket och jag kunde inte låta honom gå hem själv så vi tog en taxi och festade där för alla kom ju sen och vi var uppe till halv 6 typ och skulle vakna kl. 8 på morgonen för vi hade en tidig match som inte skulle göra någon skillnad eftersom vi hade redan förlorat chansen att gå vidare ;P

Som en summering av det hela så hade vi jävligt trevligt och mycket interna skämt blev det såklart, det är nog det bästa med massa minnen som kommer att dyka upp lite då och då..bilder kommer ju att komma upp nu dom närmsta dagarna från alla som var där så det får man väl vänta på..jävligt roliga bilder samt filmer kommer definitivt att komma upp ;D Det var iaf en riktigt jävla bra resa och sorgligt nog så blir det här säkert min sista med grabbarna, kommer sakna alla!! =/

Kan väl tillägga att jag blev poängkung i laget med 4 mål och 1 assist =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0