vem är inte sugen på att spela lite biljard?!!

Haallåå nu är jag på jobbet och vi har lite att ta i kvar här men det går bra iaf då jag har sålt 4st redan, har antagligen sovit bra =) Snart så ska jag dra till Järfälla träningen utan klubba =/ men det borde iaf lösa sig på nåt sätt iaf...
Fan det är ju torsdag idag och imorn är det helg ju, det blir ju afterwork med jobbet imorn men vet inte om jag kommer att hinna med det för jag måste hem och packa lite kläder och så..ska ju bo hos min brorsa from. imorn så det kan bli rätt så tight att göra allt samtidigt men det måste iaf lösas på nåt sätt.
Är iaf sugen på att dra till biljardpalatset, jävligt kul att umgås med lite biljard ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0