Viktminskning med 5 kg på 3 veckor!!

GOD MORGON!! Tog en joggingtur direkt efter jag hade vaknat, körde i hela 42 min för jag är lite sjuk fortfarande och då vill jag inte överanstränga mig för jag brukar ju köra i en hel timme men det gick bra ändå och jag höll mig i en rätt så jämn tempo..kanske 10-11 km/h och det var nästintill perfekt väder för att springa =)


Vägde mig och fick fram det här resultatet!! FYYFAN VA SKÖNT!! Nu är jag tillbaks igen och påväg mot en galen slimmad kropp, vägde ca 75-76 kg för 3 veckor sedan så det är en enorm förändring på så kort tid..STOLT!! ;D

//M


Kommentarer
Postat av: dre

Vet du varför fotbollsspelare på hög nivå ramlar pladask på marken och dör mitt under en match?

2009-05-09 @ 13:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0