When you have a good day.

Nuuu är jag hemma och inte hos pappa där jag egentligen skulle vara utan hos min brorsa..Arre och Sofie är här så jag kunde inte motstå en helkväll eller natt med dom..vi ska ju fan resa tillsammans nu snart =) Men det ska jag berätta allt om imorn eftersom jag är lite upptagen nu och då ska jag visa vad jag har handlat idag..fyyyfan va snygga kläääder!!
Måste bara tacka min goda vän Lin som var med mig hela dagen typ och det var en riktigt bra dag idag, vi var i stan i det hemska vädret men det blev rätt så mysigt till slut så jag var lite shoppinggalen  och köpte skor, chinos och en t-shirt..Ska ta bilder och visa dom på bloggen imorn!!

Nu ska jag umgås vidare med gänget!! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0