6000kr på 5 dagar!!

Har jag dött?! Kanske den frågan dyker upp när man inte har skrivit på 2 dagar och varit jävligt inaktiv på sistone. Kan väl bara erkänna att jag har varit lat och gjort massa annat men jag har iaf väldigt ont om tid.

Jag vill börja med att säga JAG ÄLSKAR MITT JOBB!! Det har gått verkligen jättebra för mig den här veckan och vet ni hur mycket jag har tjänat? ;) Hela 6000kr på 5 dagar och det innebär 1200kr/dag i snitt. Det målet hade jag redan målat upp för att det kändes som ett perfekt mål på en bra början på veckan liksom. Det är grymt jävla bra efter att ha jobbat där i bara en månad så jag är väääldigt stolt över mig.

Det viktigaste och det man ska sälja mest är nyteckning på företagspaketet som innehåller ett mobilt bredband på 14.4 mbt/s från Telia och en mikrodator på köpet. Av alla 4 kontor i Sverige så ligger jag 2a på nyteckning!!! KAN NI TÄNKA ER?! Ni förstår ju säkert inte hur bra det här är men vissa har jobbat där i flera år och är grymma men sen så kommer jag som är färskingen och är bara helt jävla grym!! SÅ jävla skön känsla och det var såhär det var för Fabian i början oxå men nu känns det som om han har tappat lite men han är fan jävligt grym han med. Måste bara tagga honom lite för vi brorsor måste hållas ihop och vara bäst så det fixar sig till slut.



Om jag kommer att tjäna 30 000 kr denna månad så vinner jag en mikrodator från Asus som är värd ca 4000 kr så det är najs och sen så kommer det vara en ny tävling imorn samtidigt då man kommer tjäna extra pengar när man gör nyteckningar. Ni ser att det går bara framåt så glad är jag och jag längtar tillomed till jobbet hahah :D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0