Börjar du bli sjuk?! Ta en hög dos av C-vitaminer!! ;D

Jaa då var det ny vecka igen men jag kommer inte att inleda detta inlägg som jag brukar göra utan jag känner mig väldigt dålig och började känna mig lite sjuk innan jag skulle sova. Kunde inte alls sova för jag hade typ nån sorts av magknip och sen så var jag varm så 4tim 30min sömn är inte bra alls. När jag kom till kontoret så kände jag mig lite illamående och väldigt svag samt magknip så det blir nog bästa att röra sig hemåt och vila ut kroppen, ta medicin och äta mycket c-vitaminer. Jag ska INTE må såhär imorn utan jag ska fan må bäst imorn och nu känns det som om jag bara blir värre ju längre fram jag stannar här.

Lunchrasten är snart slut och jag ska bara ringa upp mina kunder som jag skulle återkomma till och sen så beger jag mig hemåt till sängen med en kopp te borde göra susen.
Tror jag skippar träningen oxå om detta håller sig längre fram emot kvällen och det tror jag att det gör, det är ju bara bättre att jag vilar ut min kropp så mycket som möjligt.

Myyycket med C-vitaminer nu så jag blir friiiiiiskare! ;D OCH VITLÖK MUMS!!



//M

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sebbe, om kroppen får ett allt för stort överskott av en typ av antioxidant mister den sin verkan helt - och en sort räcker inte! Kroppen behöver variation och balans mellan olika antioxidanter - vilket jag är säker på att du får i dig ändå, men satsa på att äta alla färger och så mycket olika frukter, grönsaker och fisksorter som möjligt :)

2009-11-17 @ 08:37:07
URL: http://zucchini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0