DRESS LIKE A STAR!!

Det blev ingen träning idag, behövde faktiskt vila för jag känner mig riktigt sliten samtidigt som jag fick en liten skada i mitt vänstra ben igår på matchen..vi förlorade förresten med 10-7 mot Täby hemma så det sög.
Men aja jobbet gick bra och sen så blev det Kiiiiiista Galleria!!! Helt nytt och fyfan va snyggt dom har fixat allt och det är verkligen skillnad med storleken ska ni veta, skiiit naaajs. Sen så har dom öppnat nya affärer som är väldigt intressanta. Det som gav störst intresse där det även blev ett inköp var hos The Casbah.


(bilden ej tagen från kista galleria)


Det är tröjan med knapparna som är inköpet, resten är min egen fantasi =)

I LIKE?!

//M


Kommentarer
Postat av: Gunilla

SÅ JÄVLA SNYGG. Middag hoss mig? :)

2009-11-26 @ 22:12:41
URL: http://lynita.blogg.se/
Postat av: elof

haha när ska du börja posa normalt

2009-11-27 @ 00:06:26
Postat av: amanda

jag håller med! vafan sebbe, dina ögon asså!

lär dej posa.

2009-11-27 @ 16:46:58
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0