EDDIE RAZAZ DU ÄR GULD VÄRD OCH DU KOMMER ATT KOMMA LÅNGT!!

Faaaaaan Eddie!! Fattar inte att du gick ut för jag trodde verkligen att Reza skulle ut. Hon har en jävla bra röst men hur kan man gå vidare om ens engelska uttal är lite rostig och det är faaan inte okej!! Även om jag gillar Reza väldigt mycket så borde hon faktiskt inte gå vidare..ÅÅÅÅÅÅH BLIR SÅ ARG!!! Nu blir det inte kul att kolla längre, väntar bara in finalen and that's it!! BOOORING!!!!!!!!!!!!

Han fick lämna Idol Foto: Daniel Ohlsson/TV4
DIN INSATS ÄR GULD VÄRD OCH DU HAR FAN STÅTT UT MED ALLT SKIT OCH ALLA GÅNGER DU HÄNGDE LÖST INNAN SOM DU VERKLIGEN INTE FÖRTJÄNADE OCH AA BARA ALLT BRA DU HAR GJORT UNDER TIDEN I IDOL 2009. DU KOMMER ATT KOMMA LÅNGT OCH DET VET JAG!!!
TACK FÖR DIN TID OCH GE ALDRIG UPP HOPPET! JAG TROR PÅ DIG! =)


Äh vi kommer ändå ses nu snart och jag ser fram emot det ;)
//M


Kommentarer
Postat av: saffa

FAAAAAACEEPAAAAAAAAALLLLLLMMMMMM

2009-11-14 @ 00:05:10
Postat av: dre

att han inte åkte ut innan rabih är förvånande. han var verkligen inte i klass med övriga deltagare. sjöng falskt hela tiden

2009-11-14 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0