Halloween-kryssningen blev till en fyllefest!

I'm baaaaaack!! Lite seg på att säga det men det var så jävla segt att gå in på bloggen så jag pallade inte skriva då..väntade när det var lite senare på kvällen då många är inte inne lika mycket och då rullar allt på myycket snabbare. Jaa vi var ju på kryssning och visst var det kul men hur många minnesluckor tror ni jag hade?! Svårt att säga det exakta talet men vi kan väl göra såhär, jag gör det enkelt med att säkert en timme minst är bara fullt av minnesluckor från igår kväll, LOVAR!!!

Tydligen gjorda jag en hel del och det roligaste var att jag kände lite ångest för jag inte var på dansgolvet så mkt när det var bra musik och aa hade kul utan var bara JÄÄVLIGT PACKAD!! Men sanningen var att jag VAR på dansgolvet med alla väldigt mycket bara att jag var typ aldrig med på nån bild men jag var där iaf nånstans och mest med Kim hahaha :D Jag festade hårt och dansa och typ nypte min brorsas bröst när han dansade, fråga inte vaaarför!!! Men hahaha jag fattar ingenting, jag var iaf KUNG och med min egen kamera så lyckades jag ALDRIG komma med på EN ENDASTE BILD!! Väääldigt patetiskt hahaha men aa jag har ingen bra förklaring men vi hade totalt 31 videos och 45 bilder från min kamera så vi var helt klart överlägsna hahahha så jävla BÄST!!

Jag kommer lägga upp en video som är det roligaste jag har sett eller nu överdriver jag men asså jag var paaaaaackad och det ser man helt jävla klockrent SKOJJA INTE LIKSOM. Mina ögon herregud detta är fan farligt att lägga ut men ändå kul som fan =) Det kommer imorn för klockan är mycket och jag måste samla kontakter inför jobbet imorn så jag hinner inte nu.

Resan var ändå BÄST och istället för en familyresa så blev detta fylleresa under Halloween så ni alla vet. Alla bilder och filmer eller aa inte alla men dom flesta kommer att läggas upp på Face och vi får se om jag hinner med det mesta imorn. Jag vill iaf tacka alla er som följde med, jävligt kul och jag hoppas att vi gör om det igen! =)



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0