HEJDÅ RABIH DU GJORDE MIN HELG!!!

Rabih Jaber chattade. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

HAHAHAHA glömde ju säga att jag blev otroligt glad när Rabih åkte ut från Idol, han var ingen stjärna bara en liten barnunge som fjäskar för mycket och har en fööör ljus röst. Han är annorlunda men jag tycker bara synd om honom som har en sån liten gayröst!! HAHHAHA typiskt fjortisar som älskar honom och varför förstår jag inte för ju mer en kille liknar en tjej på något sätt tex. värsta babyface eller ser ut som 10 år typ så blir dom bara helt förälskade. Ett bevis på att tjejer är typ lesbiska i grunden (ironi) =)

//M


Kommentarer
Postat av: lila

är de därför du kollar på alla tjej serier/filmer, skriver blogg, snackar om outfits osv. för att du tror att det går bättre om du är feminin

2009-11-11 @ 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0