JULPEPP MED TELIA ÄGDE!!

Fyyyfan va härligt det var igår! Julpepp med Telia då dom bjöd på en helkväll på Berns!! Maten var god och väldigt annorlunda ska jag säga, potatismosen var i olika färger och även i saffran så annorlunda var det men huvudsaken var att det smakade jävligt bra...tycker jag iaf =)

Har aldrig vart på Berns tidigare så det verkade vara rätt så najs ju, men dom hade inte bokat upp hela Berns men det man fick se var en härlig syn. Alla fick 4 drinkbiljetter var så Telia är absolut inte snåla utan dom bjöd på en riktig show kan man ju säga. Anledningen varför dom har sånt här är mest för att alla återförsäljare till Telia ska samlas, umgås och även få veta de nya julkampanjer som kommer att gälla för våra konsumenter inom den privata sidan samt inom företag som vi jobbar med. Väldigt bra nyheter men inget jag kommer att avslöja.

Man minglade runt för det mesta och det var roligt att se alla säljare där, hur dom ser ut och hur dom klär sig samt att det är våra konkurrenter. Skönt att känna att vi är bäst av alla och det finns mycket bevis på det oxå. Vi var knaske inte lika många som vissa andra men vårt team består ju bara av toppsäljare så up yours!!

Det bästa var att avslutningen var bara klockren!! Måns Möller uppträdde och dom gånger jag har sett honom på tv i hans program Cirkus Möller så tyckte jag att han var tråkig och hade väldigt torr humor. Men asså shiiit vad han var grym asså, jag tror mest att han var sig själv när det var så ung publik som han inte är van med så mycket och då drev han mycket med alla där och fyyyfan vad jag DOG AV GARV!! Han sågade typ alla hahahah ;D Ville verkligen filma det hela men det blev inte så.



//M

Kommentarer
Postat av: dre

hur vet du att han inte är van vid en yngre publik?

2009-11-18 @ 17:51:33
Postat av: L

man kan inte dö av garv. ingen har eller kommer att göra de heller tönt

2009-11-18 @ 21:26:34
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0