75kg 14%fettprocent och BMI 26.0



Japp som ni ser här så har jag precis gjort alla tester och det gick faktiskt bra förutom att det tog 2 tim 40min hela skiten men det var bara för att andra stog på tur samtidigt och det tar lite tid att kolla pulsen i olika lägen och så. Men jag cyklade iaf och då ska jag komma upp till min maxpuls, ni kanske inte förstår men jag nådde 320 watt och det är väldigt bra men inte det bästa som jag trodde utan jag vart typ 3e eller 4e bäst i laget..kan kanske bero på att jag är lite täppt i näsan och inte heelt frisk men aja jag ska väl inte skylla på massa annat.
Det var jävligt tungt med cyklingen och mjölksyran kom ju fan fram, svettades som fan på bara typ 13min men så är det om man kommer till maxpuls.

Det som är kul att veta är att jag väger 75kg idag och har 14% fett på kroppen och ett BMI på 26.0 så det är rolig och intressant fakta! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: TOBIAS

du försvinner ju? du har ju varit biffigare :(

2009-10-21 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0