Sista kvällen med Vendator!

Då är man äntligen ledig från det mesta och kan berätta lite om vad som har hänt i helgen, jag var på avslutning med mitt förra jobb Vendator då vi hade lite kul gemensamt på kontoret till en början och då min coach som jag har haft länge hyllade mig för min tid där och så fick jag en flaska rosévin ;D Han nämnde att jag är den allra bästa säljaren inom Telenors historia inom mobil abbonemang med såå mycket som jag har sålt, ca 1500 förlängningar =)

 

Senare var det dags att gå vidare och då blev det nån pub i odenplan, Retro hette den och då fick alla 2 varsin gratis dricka så det var najs. Det var kul att träffa alla så samlade och jag kommer sakna dom allra flesta, tiden hos Vendator har varit lärorik och jag har utvecklats som en säljare men det är nu dags för mig att gå vidare och vidareutvecklas för att bli mycket bättre i själva yrket samt tjäna mer pengar =)

Lite bilder får ni väl se hur kvällen såg ut!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0