Funny story...

Japp har här ni guldgruvan som jag tog hem och jag tänker göra en liten rolig historia om dom faktiskt, kortfattat förstås! =)
Då kan vi lika gärna börja med Absolut Mango som jag tog hem, den var väldigt god söt intressant och bästa blandningen var med Apple Sourz som min brorsa hade köpt. Hade inte testat den innan men efter jag la ner den i min korg så hittade jag något väldigt värdefullt!! Det kom som en chock, jag pratade om den medan vi gick runt där för jag visade att det fanns 50% vodka till Fabian och han frågade om det var det starkaste som finns men då nämnde jag faktiskt Absinthe och VOILA den var fan DÄR, 70% oxå!! SHiiit asså det är inte ofta man ser Absinthe på en kryssningsbåt, aldrig hört sett att man kan köpa på taxfree liksom kanske något nytt dom kör med. Den kosta endast 125kr för 50cl min älskling, något Niklas gillar haha...
Det som var mest onödigast var fan Jägern eftersom jag har ju lite kvar hemma och det var liksom inte planerat att köpa precis utan när vi kom till kassan och skulle betala så blev allt typ 727kr och sen står det en stor lapp att om man köper för över 800kr på taxfree så får man en gratis bonuskryssning eeehhh JA TACK!! Då var Jägern den första bästa så att det överstiger 800 kr.
Sen så har vi det sista och det är cidern, kan väl bara avsluta med att den kom med helt enkelt =)
Oj historian blev trots allt inte så kort, chockerande?! 
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0