Hoppas mitt hjärta fungerar som det ska...

Ikväll så ska jag göra typ ett hjärttest på karolinska sjukhuset och varför jag ska göra det så har jag inget direkt jättebra svar men det bästa jag kan komma med är att dom ska se att mitt hjärta fungerar som det ska, att jag inte överanstränger mig som en elitidrottare, vad för slags puls jag har i olika sammanhang och hur min kondition fungerar. Lite mer av det kan man ju säga och det här är viktigt att kolla för att det har hänt en del elitidrottare vid en tidig ålder att hjärtat har bara stannat av någon anledning som dom vill lista ut varför det sker. Därför ska jag kolla hjärtat och med olika tester för att se att den mår bra och även hur bra min puls är haha nejmen ni fattar =)


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0