Må lyckan förbli där!

Japp allihopa det är måndag och ni vet ju vad det innebär...nya tag, ny vecka, starta det hela positivt och gör det enkelt! Jag var ju sjuk både i torsdags och fredags då jag har vilat upp mig ordentligt och är fit4fight! Kände mig lite snuvig och svag men allt det är fixat och efter kryssningen så mår jag SUPER!! :D

Precis innan lunch så fixade jag en affär fast det var inte en nyteckning som jag har i upggift att göra utan en förlängning eftersom han har ett mobilt bredband idag och det gick att förlänga så han fick lite rabatt och det nya snabbaste hastigheten så han tjänar massor på det =) En affär är en affär så det var bra gjort av mig, ska bara se till att fixa lite fler här nu snart efter lunchen så att det blir en toppen start nu i veckan.

juste jag har ingen träning idag eftersom vi ska spela Juniorallsvenska som jag inte får vara med i så antingen blir det gym eller om jag har turen att få träna med A-laget igen så blir dagen bara bättre och bättre =) Men det kommer jag med senare...

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0