Målet är att spela i SSL!!

Nu börjar det gå framåt med A-laget, spelade faktiskt dubbelträning idag. Först med juniorerna och sen med A-laget och äääntligen fick jag chansen på forwardsplatsen och fan va bra det gick..inte vad jag hade förväntat mig men jag hade fan flera chanser på mål och körde riktigt hårt. Jag tror nog att tränarna tyckte oxå detsamma om min insats och det var ju därför dom ville att jag skulle träna imorn så jag är galet taggad!! ;D

Det är ju min sista chans nu kan man ju säga eftersom det är sista året för mig som junior därför måste jag ta chansen ordentligt och visa att jag tillhör A-laget annars blir det nåt helt annat. Vill ju ändå satsa hårt på innebandyn och jag vet att jag kommer att lyckas!

Målet me denna säsong är att komma med i SSL och vara med som en inhoppare till en början och sen ta en plats i en av femmorna i Järfällas A-lag.



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0