The key of sucess!

Faaan va najs dag det blev till slut, kände verkligen på mig att den här måndagen skulle vara en riktigt bra start på veckan. Gjorde 3 affärer idag och slog tillomed brorsan men han hade en dålig dag fast jag är ändå stolt att slå honom när jag har nyligen börjat på jobbet. Känner mig riktigt nöjd och jag börjar komma igång ordentligt nu för att sen börja ringa mest varma kunder, alltså dom som har Telia på mobilen för att förlänga deras abb och nyteckna mobilt bredband med dator för att tjäna mer pengar =) Allvaret börjar snart men jag ska ta det lugnt imorn och köra samma takt, behåll koncentrationen som är extremt viktigt.
Det känns verkligen skit bra där för vad jag än frågar så får det det exakta svaret jag behöver, all slags invändningar kan min chef ge svar på och ge ett avslut som jag ska använda..bääästa lösningarna säger jag bara och det har inte alltid vart så utan när jag jobbade på Vendator så var det mest att lösa allt själv, pröva på själv, gör allt eget så jaa man blev iaf självständig men inte så mycket hjälp ändå och man vill lära sig från proffsen ju.



Efter en tuff arbetsdag så gick jag på träning med A-laget, det gick rätt så bra faktiskt och jag tror nog att det kommer att rulla på bara jag presterar mitt bästa och ger allt, håller tummarna för det här är en rikigt bra chans för mig att utvecklas mer och en större utmaning självklart =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0