Tränade med Järfällas A-lag idag!

Vet ni va?! Dagen fortsatte glänsa ordentligt faktiskt! Tidigare i eftermiddags så fick jag ett sms av min tränare ''Hej Sebbe. Ring mig så snart du kan. Du ska träna med a-laget ikväll. Men ring mig för mer info.''

Såå jävla naaaajs ;D äntligen har jag fått chansen och det här har jag längtat efter, något jag eftersträvat och otroligt skönt bara =) Jag fick spela back eftersom det var lite brist på backar samt att tränaren ville tydligen att jag skulle testa på den positionen idag. Jag har ju tidigare erfarenheter som en stabil back och borde klara det galant...såklart har jag rätt oxå! ;D
Jag var väldigt nöjd över min insats och det var inte bara jag utan jag fick lite beröm av tränarna så det kändes uppskattat där med. Det var 40 min match så jaa det var mycket att kämpa.

Tränarna tyckte att det var den bästa träningen på länge och uppskattade att vi nya var med och bidrog en hel del, vi kommer att fortsätta träna med dom så mer spel kommer självklart!!



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0