Uttagen till match med Järfällas A-lag!!

Jaha då får jag väl nöja mig med en bra dag igen då...shit asså såhär bra brukar dagarna inte bli, det känns som om allt kommer på en gång men det brukar faktiskt vara så och sen när det går dåligt så faller typ allt.
Först så gick det ju suuuuper på jobbet och jag glömde säga att igår så ringde min tränare Mattias Asp upp mig och sa att jag skulle träna med A-laget idag så japp jag hade förberett mig och tagit med mig väskan och klubban till jobbet, var riktigt taggad för nu känns det som att jag har heltidjobb men det har jag ju men att ha heltids träningar med A-laget är ju bara för underbart, vart på dom 3 senaste träningarna nu och det bästa av allt är när Asp ringde mig idag när jag var påväg hem från träningen...

Jag blev uttagen till en DM-match med A-laget på tisdag nästa vecka och vi möter Högalid. Matchen spelas i Eriksdalshallen kl. 19.30 så vem vill se mig på bänken och hoppas på något inhopp?! ;D
Jag ska fan göra mål när jag får chansen, måste ta alla chanser jag kan få för att gå vidare i laget och ta en plats till slut. Hårda krav på kort tid men sån är jag!



Det blir säkert en bra match och tisdag är ju bara en helt onödig dag så spendera eran onödiga tid och kolla på matchen istället så mår du myyycket bättre!!

//M


Kommentarer
Postat av: saffa

jag hade säkert inte bangat om du kanske sagt grattis till mig som fyllde år igår. men nu skiter jag nog i det.

2009-10-15 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0