Vände från 0-5 till 6-5 men ändå ingen vinst!



Japp det vart väldigt jämnt men det jag kan säga är att det var otroligt spännande att se och jäävlar vad vi spelade bra ibland och sen så spelade vi uselt, ojämnt och vi hade inte en bra balans kändes det som.

Första perioden slutade 0-4 till Huddinge men det såg inte ut som om det gjorde det utan dom vände direkt efter att vi hade stora chanser på att göra mål men sen så fick dom fri ytor och ingen markering alls vart det så dom fick massa gratis mål. Andra perioden började oxå lite dåligt då vi släppte in ett till mål på kort tid men sen så vände allt!! Vi vände från 0-5 till 6-5 och spelade riiiktigt jävla bra och 2 mål av mig dessutom, jag var hungrig hela jävla matchen och skapade massa lägen men borde fan ha gjort minst 4 mål.
Vi höll fram tills den tredje och hade koll på läget. Sen i tredje var det samma sak igen som första, vi släppte in 2 mål på 34 sekunder och det stog plötsligt 6-7 till Huddine..VAAFAAAN!!!

Vi kämpade igenom sista perioden och gjorde rätt så bra ifrån oss i defensiven och sen kvitterade när vi hade powerplay och det blev slutresultatet, 7-7. Kunde fan ha avgjort i sista men sekunderna räckte inte utan jag behövde kanske 2 sekunder till och då skulle jag fan avslutat matchen med 8-7.

Tufft att inte vinna men ändå bra gjort av oss att ta igen ett 0-5 underläge.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0